orası yok

noktasız dedim noktalı diyemem artık lüzumu da yok harf dışında işaretlerin
ormanın kaybolduğu bir yerde ne kadar insan kalabiliriz bilinmez ama
biz burada hala yollar döşemekteyiz
hala arabaları parlatmakta, kökleri yerlerinden söküp pis cilalarımızı sürmekteyiz.

hiç tanımıyorum ama öyle tanıyorum ki
hiç bilemiyorum ama öyle biliyorum
öyle hissediyorum ki.
hayalimin ağaçlarından
birleşmiş her yerde
her yerde insan
her yerde hayvan
çiçek.

ağlıyor insan. duygum var ne sikimse nereden geldiyse
çıkıyor atıyor kendini bir kenara
süzülmeden adeta patlıyor kulaklarımdan burnumdan gözlerimden
gözyaşlarından teselli yağmuru yağıyor.

cenaze kılığına girmiş namaz kılığına oruç kılığına girmiş
takke takmış kafasına kafası yok
kafası sağolmuş başı sağolmuş bencil misin
bencilim
bencil
e benciliz işte nolur beni yanına al yasak meyvenden yemem ne olur beni dizinin dibinde tut huriliğimi bilirim ben

küfür ettim estağfurullah dediler.

senin estağfurullahını yerim lan ben. sen kimin piçisin ?

bu ana'nın bize ettiklerinden
eline veriyorsun
tecavüz ediyorsun ey insan
ey insan sen tahrip ediyorsun
vuruyorsun dövüyorsun yok ediyorsun
sonra
sen kendini de yok ediyorsun.

aptal mısın nesin?



Estağfurullah !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder