evet o yakınlık bana iyi şeyler çağrıştırmıyor ne de olsa insan hayal ediyor oysa hayal iyi bir şeydi iyi hissettirirdi ben böyle olsun dememiştim ki hayal etmeyeydim iyiydi. ve sonra düşündüm ki yine de olmazdı bu kadar dikiş tutturamazdı beynim beni kevaşe belledi dedim çok ayıp olur mu öyle şey dedi ben bilmem beynin bilir evet bu da çok iğrençti. kestim öldün demek isterdim. ama benim pipim yok ki. ve bu kadar yüzeysel olmak istemezdim yüzeysellikten öleceğim çarpan kalbim bıdıbıdıdbıdıbıdıdb. sessiz harfler silsilesi bir kadın gelir ve o kadın bildiği bütün sessiz harfleri söyler evrendeki sessiz kelebekler de uçup gelir, sessiz harfler sessiz şeylerdir. ses çıkarmadan her şeyi hallederler ya da ses çıkarmadan her şeyi unuturlar ya da sessiz  harflerle sevişirler.
sessiz harflerle sevişmek için sessiz bir kelebeği alıp mideye sokmak gerekir. bu çok zor bir harekettir, çünkü o sessiz kelebekler zıttırıley ormanının hömbürteç bölgesinin fosur ağacında yaşarlar ve bu ağaca çıkıp sessiz kelebek almak için önce fısıltı merdivenini bulup onu kullanmak gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder